Наше представительство в Тернополе

 В феврале 2009 года открылось представительство

Семейного клуба “ЭЯ” в Тернополе.

Центр успешно стартовал и развивается.

Всебічний розвиток дітей відповідно до віку:

uui.JPG

1. Програма «Перші кроки з мамою» для дітей віком 1,6-2,6 років
Програма «Перші кроки з мамою» розроблена спеціально для дітей 1,6-2,6 років. Ії мета – створення оптимального середовища для всебічного розвитку дитини. Ця програма передбачає активну участь у ній батьків, в першу чергу, мами, що є найголовнішою людиною в житті малюка цього віку. Тому в рамках програми «Перші кроки» саме мама, звичайно, під керівництвом педагога і в тісній співпраці з ним, допомагає малюку розкрити свої здібності та можливості.
Що можна робити разом з такими крихітками на розвиваючих заняттях? Виявляється, дуже багато! Розвиток малюка проходить у різноманітних, дуже важливих для нього видах діяльності, які об’єднані в комплекс.
1. Весела розминка:
- фізкультурні хвилинки;
- пальчикова гімнастика;
- рухливі ігри.

lllllll1.JPG

2. Навчальна частина:
- сенсорний розвиток (орієнтування у кольорі, формі, розмірах та інших властивостях предметів);
- розвиток пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, мислення, уяви);
- розвиток дрібної моторики рук;
- розвиток мовлення;
- знайомство з навколишнім світом.

kkkkkk1.JPG

3. Образотворча діяльність: малювання, ліплення, аплікація.

Діяльність дітей впродовж заняття побудована відповідно до їх вікових психологічних особливостей, її характер часто змінюється, завдяки чому діти не втомлюються і підтримують пізнавальний інтерес. Всі методики раннього розвитку, які використовуються на заняттях, пропонуються в ігровій формі, за принципом „від простого до складного”.

jk.JPG

2. Програма «Граючись, розвиваємось» для дітей віком 2,6-4 років

Мета програми – всебічний гармонійний розвиток Вашого малюка. Програма створена з врахуванням усіх вікових особливостей і потреб дитини.

В програму входять:

Сенсорний і математичний розвиток (розширення уявлень дітей про зовнішні якості предметів: форму, колір, розмір, запах, смак, положення у просторі; введення перших математичних уявлень).

Розвиток логічного мислення, різних видів пам’яті (зорової, слухової, образної), що розвиває у дитини вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати.

Розвиток мовлення (лексико-граматичної, фонетико-фонематичної організації мови).

Розвиток знань про навколишній світ.

Розвиток дрібної моторики рук, підготовка руки до писання.

Творчий розвиток (малювання, ліплення, аплікація).
На заняттях використовуються елементи методики М. Монтессорі для сенсорного розвитку, ігри Нікітіна для розвитку логіки тощо. Всі методики раннього розвитку, які використовуються на заняттях, пропонуються в ігровій формі, за принципом «від простого до складного». Характер діяльності на занятті часто змінюється, завдяки чому діти не втомлюються і підтримують пізнавальний інтерес.

3. Програма «До школи з радістю» для дітей віком 4 – 6 років

Готовність дитини до школи – це не тільки набір певних вмінь та навичок, які необхідні для того, щоб почати навчання, але й психологічна готовність. Тому програма «До школи з радістю» спрямована не лише на розвиток інтелектуальних здібностей майбутнього школяра; вона дає можливість наперед змоделювати ситуацію навчальної діяльності, коли дитина потрапляє в нове, незнайоме для неї середовище, де їй потрібно навчитися спілкуватися з однолітками та дорослими, де від неї вимагається старанність і концентрація уваги.

Щоб дати дитині конкретні знання, які знадобляться в школі, ми проводимо заняття з двох основних блоків.

Логіко-математичний блок:
формуємо математичні уявлення, навчаємо рахувати, розв’язувати веселі завдання;
навчаємо орієнтуватися в просторі та часі;
вивчаємо геометричні фігури і величини;
вивчаємо кольори, форми, призначення предметів;
навчаємо порівнювати, співставляти, узагальнювати, аналізувати і класифікувати.

Мовленнєвий блок:
навчаємо читати;
розвиваємо мовлення;
готуємо руку до писання;
допомагаємо оволодіти багатьма поняттями навколишнього світу;
розвиваємо мислення – вчимо складати розповіді-описи за предметними, сюжетними малюнками, власним досвідом.

Щоб психологічно підготувати дитину до шкільного життя, на заняттях ми розвиваємо зорову і слухову пам’ять, уяву і фантазію, увагу і старанність, вчимо малюка взаємодіяти в колективі.

Щоб діти добре засвоювали матеріал, на заняттях застосовуються цікаві дидактичні ігри, ігрові вправи, творчі завдання, які стимулюють активність, кмітливість, створюють позитивний емоційний настрій.

4. «БЕБІ-СПОРТ»
(для різних вікових груп дітей від півтора до шести років)
Дитина набуває більшу частину інформації про навколишній світ в період від народження до 5-6 років. Це час інтенсивного психічного та фізичного розвитку, і є найважливішим для формування гармонійної особистості в цілому. Тому потрібно вчасно виявити і розвинути в дитині її безмежні потенційні можливості. Обираючи вид заняття для свого маляти, пам’ятайте, що інтелектуальна, творча, емоційна і фізична сфери діяльності однаково важливі! Батьки часто акцентують на розвитку інтелекту і творчості, недооцінюючи значення рухової активності.
Від рухової активності залежать розвиток моторики, працездатність, успішне засвоєння матеріалу з різних предметів. Підтверджено великий позитивний вплив фізичних вправ і рухливих ігор на розвиток таких психічних процесів як сприйняття, мислення, пам’ять, увага, уява. Отож, саме гармонія є запорукою правильного розвитку!
БЕБІ-СПОРТ – це спортивні заняття, на яких діти під керівництвом досвідченого інструктора вчаться добре володіти своїм тілом, координувати власні рухи, отримувати задоволення і впевненість від того, які можливості вони для себе таким чином відкривають.

БЕБІ-СПОРТ – це

«Звіроробіка» – аеробіка наслідувального характеру, весела і цікава для маленьких дітей. На цих заняттях малюки вчаться наслідувати рухи різних тварин, що розвиває їхню уяву і фантазію.

«Лого-аеробіка» – фізичні вправи з одночасним промовлянням звуків і віршів, що розвиває координацію та мову.

«Step by step» – засвоєння навичок рівноваги, навчання правильній ході, розвиток дрібної моторики.

«Baby games» – рухливі ігри та вправи на розвиток уваги і дрібної моторики.

«дитяча йога» – сприятливо впливає на психоемоційний стан дитини. Якщо дитина гіперактивна, йога навчить її стримуватися.

БЕБІ-СПОРТ – це також вправи на покращання постави, профілактика сколіозу і плоскостопості, вправи на розвиток гнучкості і пластичності тіла, швидкості реакцій.

Усі заняття за програмою «Бебі-спорт» проводяться тільки в цікавій ігровій формі!
5. Творча майстерня (для дітей 3-6 років)
На заняттях діти оволодівають технікою малювання олівцем і фарбами, роблять аплікації із різноманітних матеріалів, займаються ліпленням із тіста, пластиліну.
Окрім того, на заняттях у творчій майстерні діти отримують перші уявлення про важливі закони композиції, види образотворчого мистецтва, жанри живопису, мистецтво сучасного дизайну.